Bu Blogu neden açtım.

Merhabalar, bu blogumun ilk yazısıdır. Ben kendimi bildim bileli kedi bakan ve kedilerle yaşayan biri olarak, bütün bildiklerimi sizlerle paylaşmak istedim. Ben daha yeni yürümeye başlamışken evimizde Ceylan isimli bir kedimiz vardı. Tabii ki annemin ve babamın kedisi. Ceylan, annemin anlattığına göre büyük tekir karnı  beyaz bir kediydi. Hatta benim ona abi diye seslendiğim söylenir:D. Ceylan abim, yürümemden pek hoşlanmazmış ki bana başıyla tos atarmış ben de popo üstü düşermişim. Yani kedi maceram bebek karyolama kakasını yapan Ceylan abimle tanışarak başladı.:) Kedi sevgisi aileden geçer bu kesin. Yani ben bunca zaman ailesi kedi seven kendisi nefret eden bir kişiye rastlamadım. Ya da tam tersi, genel olarak bu böyle. Varsa bunu bilen bana yazsın lütfen. Dolayısıyla, annem, babam, erkek kardeşim ve ben kedi seven bir aile olduk. Daha da genişletirsek, anneannem, dedem, teyzelerim, dayım evine alacak kadar, halalarım dışarda besleyecek  kadar kedilere düşkündür. Eşimin ve benim de genel olarak kedi seven aile çocukları olmamızdan, evimize kedi almamız, hatta bunu ilerletip bir kediyle yetinmememiz doğaldı.:) Şu an 3 kedimiz var. Yakın zamanda bahçeli bir evden 9 kat bir eve taşındık bunun ne demek olduğunu size anlatacağım.:) Artık genel bilgilere örneklerle başlayayım. Bildiğim ve deneylediğim kedi bakımı, kedi sevgisi ve onları anlamanın ne olduğu hakkında umarım sizlere bir çok şey anlatabilirim. Sevgilerimle,


Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !